کافه خوب به نظر شما چه مشخصاتی دارد؟

کافه دارچین | نت نظر, معرفی بهترین ها در تهران

هر کدوم از ما یه سری خصوصیات اولیه برای مقایسه کیفیت کافه ها در ذهن داریم. به هر کافه ای که می ریم انتظار داریم این مشخصات اولیه رو حداقل داشته باشه. این مشخصات اولیه در ذهن هر کس با دیگری فرق داره ولی حتما تمیز بودن، برخورد مناسب پرسنل، محیط مناسب کافه و سرویس دهی به موقع در لیست همه افراد مشترک است.

من به عنوان کافه باز و قهوه خورخیلی برام نحوه و کیفیت سرو کردن قهوه ای که می خورم مهم هست. موزیک کافه می تونه باعث بشه که مشتری ثابت یه جا بشم و حتی پاتوقم رو تغییر بدم. پرسنل گرم و صمیمی با برخورد دوستانه می تونه نظر منو راجب یه جا به کل تغییر بده. من دنج و تاریک و دلنشین بودن رو ترجیح می دم به محیط روشن و بزرگ، پس خیلی راحت یه میز و صندلی چوبی قدیمی می تونه منو مشتری ثابت یه جای جدید نگه داره.

کیک شکلاتی آلبابویی | نت نظر, معرفی بهترین ها در تهراننظر شما چیه؟ با من موافقید یا نه؟ یه کافه خوب برای شما چه مشخصاتی باید داشته باشه؟!!

کافه های خوب را در نت نظر جستجو کنید…

Leave a Reply

  1. مارال

    به نظر من برخورد پرسنل مهم ترین معیار هست و اگر برای اولین بار به جایی برم یک برخورد مناسب می تونه باعث بشه تمام ضعف ها رو فراموش کنم. مهم حس آشنایی و دلنشین بودنی هست که با برخورد گرم کارکنان یک جا می تونه بوجود بیاد.