با کمی دقت سود خود را دو برابر کنید

خیلی عجیب نیست اگر بدانید که با استفاده خوب از اینترنت برای برندینگ و بازاریابی، برای کافه و رستوران خود، می توانید مشتریان خود را ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش دهید. امروزه استفاده از گوشی ها مدرن و متصل به اینترنت بسیار رایج شده و در این رقابت اینترنتی، رستوران و کافه هایی موفق تر هستند که از این فرصت بهترین استفاده را کنند. متاسفانه به دلایل مختلف از جمله نا آشنایی و یا افراط در این قضیه خیلی از کافه و رستوران ها نمی توانند نتیجه لازم را بگیرند و بعضا هزینه زیادی صرف تبلیغات اینترنتی می کنند، ولی خیلی زود پشیمان می شوند.

امروز لیستی از ۵ اشتباه رایج کافه و رستوران ها را در بازاریابی و برندینگ اینترنتی برای شما معرفی می کنیم که بتوانید آن ها را خوب بشناسید و با دقت تر در محیط اینترنت فعالیت کنید.

۱٫اینستاگرام   

۵ اشتباه کافه ها و رستوران ها در محیط اینترنت

اینستاکرام را می توان محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران دانست. به دلیل سرعت بالا و راحتی استفاده و سر و کار داشتن با عکس، اینستاگرام برای هر انسان جوان، میانسال و بعضا مسن جذاب است. با توجه به رایگان بودن اینستاگرام می توانید از آن به عنوان اصلی ترین منبع تبلیغاتی خود استفاده کنید و روزانه از کافه یا رستوران خود به هزاران مشتری بالقوه خبر دهید.

برای گرفتن بهترین نتیجه از اینستاگرام خیلی خوب است که تعداد کاربران شما بیشت از ۵۰۰۰ نفر باشند و نیز با ریتم و کیفیت خاصی برای آن ها بصورت روزانه عکس بگذارید. توجه داشته باشید که کیفیت عکس های اینستاگرام همان کیفیت کافه و رستوران شماست، پس باید بیشترین دقت را در تولید محتوا داشته باشید. اگر علاقه مند به هستید یک مشاوره رایگان ۵ دقیقه ای از متخصصان نت نظر درمورد بازاریابی اینستاگرام بگیرید, با ما ۸۲۸۰۲۹۲۱ تماس بگیرید.

۲٫تخفیف گروهی

۵ اشتباه کافه ها و رستوران ها در محیط اینترنت

تخفیف گروهی به ابزار بسیار محبوبی در ایران تبدیل شده ولی در استفاده از آن باید دقت بسیار داشت. باید بدانید که فروش محصول شما با بیش از ۵۰ درصد تخفیف صرفه اقتصادی ندارد مگر اینکه بتوانید آن مشتریان را به مشتری ثابت خود تبدیل کنید. تخفیف گروهی به تنهایی جز در پایین آوردن سطح کافه یا رستوران در نظر مشتریان، تاثیر دیگری نخواهد داشت. پس در انتخاب محصولی که برای تخفیف گروهی می فروشید دقت بیشتری کنید چرا که اشتباه در این کار باعث از دست رفتن مشتریان ثابت شما نیز می شود.

۳٫نظرات در اینترنت

۵ اشتباه کافه ها و رستوران ها در محیط اینترنت

امروزه بسیاری از مشتریان بالقوه شما با دیدن تبلیغ یا شنیدن اسم شما فورا آن را در اینترنت چک کرده و قطعا نظرات منفی جذاب ترین نظرات خواهند بود. پس بسیار ضروری است که محیط اینترنت را بشناسید و سایت هایی که شما را معرفی می کنند را بدانید و بتوانید نظرات کاربران را پاسخ دهید و نیز از مشتریان بخواهید نظر دهند. سایت هایی مثل Foursquare, TripAdviser , و نمونه های ایرانی چون فیدیلیو, آیکافی و نت نظر در این مسیر هستند. پس حتما از نظراتی که در مورد شما در اینترنت داده می شود باخبر باشید. اگر علاقه مند هستید نت نظر برای شما همه اینترنت را از صفر تا صد بررسی کرده و نظرات شما را مدیریت کرده و به شما گزارش بدهد، با نت نظر ۸۲۸۰۲۹۲۱ تماس بگیرید.

۴٫وبسایت

وبسایت می تواند هویت و شخصیت اینترنتی شما را یک پله ارتقا دهد ولی باید بسیار دقت داشته باشید که مسوولیت بالایی نیز با شما خواهد بود. همان طور که یک وبسایت خوب می تواند مشتری همیشگی برای شما بسازد یک فضای بد اینترنتی (صفحاتی که باز نمی شوند و عکس های نا مربوط) نیز می تواند شما را زمین بزند. پس حتما در انتخاب شرکتی که برای شما وبسایت طراحی و مدیریت می کند، دقیق باشید و اطلاعات بروز را در وبسایت خود قرار دهید. اگر احتیاج به یک صفحه اینترنتی دارید و می خواهید بصورت ۳۶۵ روزه مدیریت شود با ما ۸۲۸۰۲۹۲۱ تماس بگیرید.

۵٫تبلیغات

۵ اشتباه کافه ها و رستوران ها در محیط اینترنت

تبلیغات بی شک موثر ترین روش برندینگ محصوب می شود ولی باد بدانید که تبلیغ شما در کجا نمایش داده می شود. بعضا تبلیغات در سایت های بی ارتباط و یا در میان کلی تبلیغات دیگر باعث دلسرد شدن مشتریان بالقوه از کلیک کردن بر روی آن می شوند.

 


با استفاده بهینه از ۵ مورد بالا می توانید مشتریان خود را ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش و به این ترتیب سود خود را دوبرابر کنید. برای مشاوره بیشتر و استفاده از نت نظر در همفکری و سرویس دهی به شما با شماره تلفن ۸۲۸۰۲۹۲۱ و یا با آدرس ایمیل Team@NetNazar.com تماس بگیرید.

Leave a Reply