بهترین دارالترجمه در تهران | نت نظر, معرفی بهترین ها در تهران
بهترین دارالترجمه در تهران | نت نظر, معرفی بهترین ها در تهران

بهترین دارالترجمه در تهران

تا حالا برای شما پیش اومده که به دنبال بهترین دارالترجمه در تهران بگردین؟

تعریف شما از بهترین دارالترجمه چیه؟ دوستی می گفت: اونطوری ترجمه کنه که مشتری می پسنده! خب البته که این حرف اصلا درست نیست و قرار نیست مترجم چیزی رو در متن ترجمه شده خودش وارد کنه که در متن مادر یا متن اصلی وجود نداره، بنابراین اولین مسئله مهم در ترجمه خوب رعایت امانتداری و اخلاق کاری و به طور کلی رعاست قوانین رایج در این کاره.

بهترین دارالترجمه در تهران

حساب دارالترجمه های خاص که زبانهای خاصی رو پوشش میدهند جداست و این مراکز معمولا مشتریان خاص و فراوان خودشون رو دارند، مثل دارالترجمه زبانهای اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی و غیره.

برخی از دارالترجمه ها هم با سفارتخانه ها قرارداد دارند و وضعیت خوبی در این مراکز حکمفرما است اما روی این نوشته با دارالترجمه هایی است که به طور کلی با مردم سر و کار دارند و کار قانونی و بدون نفوذ خود رو انجام می دهند.

منظورم دارالترجمه های خوش نامی است که معمولا مورد شناس دانشجوها و به طور کلی مردم هستند.

به نظر شما بهترین داالترجمه در تهران کجاست؟ باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا در فهرست انتخاب با ارزش شما قرار بگیره؟

خوش قولی، دقت و سرعت باید از ویژگی های پایه اونها باشه و مردم بدون حس این ویژگی های مهم هرگز دست به انتخاب دارالترجمه نمی زنند.

نت نظر، هر روز یک پیشنهاد ویژه منتظر پیشنهادات ویژه نت نظر باشید و نظرات خودتون رو با نت نظر در میان بگذارید

Leave a Reply

  1. حورا

    با سلام خدمت دوستان عزیز بنده مدت زیادی درگیر ترجمه مدارک بودم و دارالترجمه های مختلف رو امتحان کردم و واقعا قیمت ها متفاوت بود و هر چقد دوست داشتن پول میگرفتن ولی مدتی است که از طریق آژانس هواپیمایی کارون سیر با یه دارالترجمه رسمی الیزه آشنا شدم واقعا از لحاظ قیمت غیر قابل مقایسه با دیگر دارالترجمه ها است واقعا پایینه قیمتا و ترجمه رو خیلی فوری تحویلم دادن من راضی ام لینک سایتشون رو میزارم که دوستان دیگه درگیر دارالترجمه های دیگه با نرخ های غیر منطقی نشوند در ضمن پرسنا محترمی هم داشتن و واقعا احترام میذاشتن
    شماره تماسشونم فک کنم ۰۲۱۸۸۵۰۹۷۱۴ بود

    https://elizehtranslation.com

  2. دارالترجمه رسمی در تهران

    خیلی خوبه که ی دارالترجمه تمامی زبانهارو ساپورت کنه. اخلاق مدار و امانتدارو با کیفیت ترجمه انجام بده . همچنین با وزارت خارجه و دادگستری و … برای تاییدیه های لازم هماهنگ شود و مراحلش را انجام دهد

  3. بهزاد نوری

    من اخیرا از خدمات یک وب سایت استفاده کردم برای ترجمه مدارک دانشگاهیم که از توی سایت اپلای ابراد باهاش آشنا شده بودم و از سرعت و سهولتش بسیار راضی بودم. این دارالترجمه خدمات ترجمه رسمی رو آنلاین ارائه میده. من خیلی راحت سفارش ترجمم رو توس وب سایتشون ثبت کردم، بعد باهام تماس گرفتن برای فیکس کردن جزئیات مربوط به تاییدیه ها و قیمت و … و ازم پرسیدن که آیا میخوام مدارک رو خودم ارسال کنم یا خودشون ازم تحویل بگیرن. بعدم نماینده شون اومد مدارک و گرفت و ۳ روز بعد ترجمه ها رو برام آورد.
    البته من تاییدیه نیاز نداشتم و نمیدونم چقدر ممکنه طول بکشه یا چقدر خوب این فرایند رو انجام میدن. ولی از ترجمه مدرک تحصیلی و دانشنامه که نیاز داشتم راضی بودم.
    آدرس این وب سایت اینه:
    (http://www.rasmionline.com)

  4. پورحسینی

    سلام به نظر من کارمندان دارالترجمه رسمی آراد خیلی خوش قول و مودب هستند کار با کیفیتی دارند و مدیریت محترم و قابل ستایش
    پیشنهاد میکنم حتما سراغ این دارالترجمه برید شماره تماسشون ۴۴۲۷۱۸۹۷

  5. رفیعی

    من هم نظر آقای کریمی را تایید می کنم. درالترجمه رسمی هرمس، حرفه ای و قابل اعتماد است و با هر هدفی که اقدام به ترجمه رسمی مدارکتون گرفتید، مطمئن باشید که از این جهت انتخاب درستی کرده اید. شماره هاشون : ۲۲۱۱۷۰۰۰ – ۲۲۱۱۸۰۰۰

  6. آژانس مسافرتی پارس

    تو دارالترجمه هم کیفیت مهمه هم قیمت مناسب و امانت داری و … به نظرم بهترین دارالترجمه تهران یا شاید بگم ایران ، چون من خیلی با دارالترجمه ها سرو کار دارم اینا هستن : ( من به همه اینا رو پیشنهاد میکنم به ترتیب )

    ۱- دارالترجمه رسمی مــــانــــدگار ( مزایا : کیفیت بسیار عالی ، قیمت بسیار مناسب ، سرعت ترجمه (ترجمه فوری ) برخورد خوب و مشتری پسند ، دسترسی خوب ( مترو طالقانی ) و خدمات اینترنتی …

    ( http://www.mymandegar.ir )

    ۲- دارالترجمه قلم اول ( کیفیت ، سرعت ، خدمات اینترنتی

    ( http://www.ghalameaval.com )
    ۳- دارالترجمه ساترا

  7. محمد رضا کریمی

    من به دلایل شغلی با دارالترجمه های زیادی کار کردم. بهترین تجربه را با دارالترجمه رسمی هرمس در سعادت اباد داشته ام. چون کارشون همیشه دقیق, سریع و با هزینه مناسب است. شماره شون ۲۲۱۱۸۰۰۰ است.