با اینکه در تهران به همه کافی شاپها و رستورانها دستور اکید داده شده بود که در روز ولنتاین (۱۴ فوریه معادل ۲۵ بهمن) نشانی از گل قرمز و عروسک و سرویس ویژه نباشد و در همه کانالهای اجتماعی این موضوع اعلام شده بود٬ تصور میرفت که خیلی از قرارهای عاشقانه کنسل شود اما آمار بازدید از سایت نت نظر روی دیگری از ماجرا را نشان داد.

ولنتاین تهران نت نظر

کارمندان سایت نت نظر که یکی از بزرگترین و کاملترین سایت های معرفی رستوران و کافی شاپ در تهران بر اساس نظر مردم می باشد‍٬ متوجه شدند که آمار بازدید روزانه از صفحات بهترین رستوران و کافی شاپ های تهران در سایت در بازه ۱۲ تا ۱۵ فوریه  فراز و فرودی غیر عادی داشته است. پس از بررسی های دقیقتر متوجه شدند که تعداد جستجو و کلیک برای این صفحات  در روز ولنتاین تا ۸۸٪ افزایش پیدا کرده و این افزایش چشمگیر دلیلی جز روز ولنتاین و درخواست کاربران برای پیدا کردن بهترین کافه و رستوران نبوده است.

به گفته یکی از کابران نت نظری روز ولنتاین به دو رستوران در منطقه زعفرانیه تهران مراجعه کرده اما صاحبان رستوران از دادن سرویس به آنها خودداری نمودند برای همین تصمیم گرفتند تا با استفاده از موبایل و سایت نت نظر یکی از بهترین رستورانهایی که در آن روز باز باشد را پیدا کند.

این موضوع و آمار سایت نت نظر نشان می دهد که جوانان ایرانی تا چه حد به فرهنگ روز ولنتاین علاقه مند هستند و از هر طریقی دوست دارند که در یک روز خاص از سال با کسی که دوست دارند به کافه و رستوران بروند و به هم یادآوری کنند که عشق بینشان هنوز زنده است.

Leave a Reply