پنج روش تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در ایران است. این روز ها به دلیل سادگی کاربرد و دسترسی سریع، بسیاری از جوان ها روزانه بیش از یک ساعت وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند. بسیاری از شرکت ها، کافه ها، رستوران ها و تجارت ها از این فرصت استفاده کرده و صفحات اینستاگرام خود را با قدرت زیاد ساخته و پشتیبانی روزانه می کنند. نت نظر نیز با مطالعه صفحات موفق اینستاگرام توانسته بهترین و موثرترین روش های تبلیغی را برای مشتریان خود برای تبلیغات در اینستاگرام معرفی و استفاده کند.

روش اول و ابتدایی ترین روش برای شروع تبلیغات اینستاگرام، ساختن صفحه ای مناسب، با اطلاعات کافی و تعدادی پست اولیه برای ساختن ساختار صفحه است. بدین طریق نام تجاری مورد نظر قابل جستجو و یافته شدن در گوگل و اینستاگرام خواهد شد و به محض جستجو و رسیدن به صفحه مورد نظر، اطلاعات کافی در مورد آن نام تجاری بدست می آید. این روش با زیاد کردن تعداد فالوور ها اثر بیشتری خواهد داشت و نت نظر از صفر تا صد را انجام می دهد.

روش دوم تبلیغاتی تهیه عکس و گرافیک های جالب و متن مناسب برای تبلیغ نام و یا صفحه اینستاگرام مورد نظر و پست کردن آن عکس و گرافیک در صفحه اینستاگرامی با تعداد کاربران زیاد چون صفحه اینستاگرام نت نظر است. این تبلیغات می توانند تجارت مورد نظر را به بیش از هزار نفر نمایش داده و باعث بوجود آمدن گفتگو زیر پست ها و معرفی بهتر آن نام بشود.

اینستاگرام نت نظر

روش سوم تبلیغات ویدیویی است که بسیار جذاب است و به جای عبور گذری کاربران از روی عکس ها، باعث درگیر شدن بازدیدکنندگان به مدت حداقل ۱۵ ثانیه برای تماشای یک ویدیوی جذاب و با کیفیت و موزیک مناسب می شود و نیز این فرصت پیش می آید که بازدیدکننده ۵ تا ۱۰ عکس از محل مورد نظر را در آن ویدیو ببیند.

روش چهارم استفاده از پیشنهاد های تبلیغی برای مطرح کرن مکان های مختلف و حرفه های متفاوت است. پیشنهاد هایی چون فروش ووچر از طریق اینستاگرام نت نظر و یا اعلام روز های خاص یا محصولات خاص با تخفیف ویژه می تواند باعث جذب مشتری بیشتر شود.

روش پنجم تبلیغاتی نت نظر استفاده از پیام های مستقیم برای کاربران مستعد است و به این طریق هدف گذاری دقیق انجام شده و پیشنهادات بطور مستقیم ارسال و پیگیری می شوند.

به نت نظریان بپیوندید و از سرویس تبلیغاتی اینستاگرام نت نظر استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

Leave a Reply